dissabte, 11 de febrer del 2012

Badia de Halong - una meravella de la natura

S'apropa el final i per acabar que millor que gaudir de tres dies de creuer per la badia de Halong. Ens aixequem a Hanoi on hem fet una nit i amb unes 4 hores de bus ens plantem a Halong situat al nordest de Vietnam. Des d'aquí agafem l'Asia Cruises una embarcació que ens portarà durant tres dies a conèixer aquesta meravella de la natura.
La badia de Halong es un conjunt de més de 2.000 illes que sorgeixen de les aigues transparents del golf de Tonkin. Es un paisatge espectacular. Nosaltres no ho hem pogut veure amb sol pero la boira que ha envoltat tots els illots durant la nostra travessa li ha donat un aire molt misteriós. El temps, el mar i el vent han erosionat aquestes formacions rocoses fins crear al seu interior coves que es poden explorar. Algunes d'elles estan iluminades i amb molta imaginació hem vist micos, tortugues, elefants, cavalls... a les estalactites i a les parets. El guia ens explica les llegendes que donen vida a aquestes aparicions.
A la tarda agafem un kayak amb el que ens podem endinsar per alguns dels tunels cap a l'interior dels illots on es formen llacunes. Jo no n'havia fet mai de kayak i en el primer passadís estret quasi faig tombar la barca. Sort que ahí estava en Cesc per anar dirigint que si no acabem xops de dalt a baix.
Tornem al barco, dutxa per entrar en calor (fa un fret que pela aqui dalt!) i sopar amb el grup.
El segon dia naveguem fins a l'illa de Cat Ba, una de les més grans d'aquesta zona, per fer un trekking de dues horetes a dins del Parc Nacional. Aquest cop el camí no és fàcil. Molt de fang, una bona pujada, alguna que altra relliscada però el paisatge final paga la pena. Al cap i a la fi, nomes ens hem embrutit una mica els pantalons...
Tornada al barco amb destí Monkey Island on passarem la segona nit en un resort en una petita platja privada. Quina llàstima de temps que si no hagués estat perfecte! Gaudim de la tranquilitat d'aquest lloc, del privilegi de tenir el mar tant a prop. En aquests moments es fa difícil pensar en tornar cap a casa!
L'últim dia sortim aviat de Monkey Island seguint una ruta diferent per veure altres illes i després de dinar agafem el bus per tornar cap a Hanoi. Ara si que podem dir que ens queden quatre dies de vacances...!!!!

1. Alana Alana Alanaa,bueno i Cesc jaja Que bonico,que lluny que esteu! M'imatgine que haureu vist coses maravilloses,malegre molt de que estigau disfrutant d'este viatge.
    Que acabeu de passar-ho molt bé!
    El vuic molt Alana,bueno i al pastisser també jaja
    Nurieta.

1. Nurieta!!!! com va tot? Com ens alegrem de que ens estigueu seguint i veient el que fem. Estem lluny, pero no tant com sembla... i ens ho edtem passant molt i molt be. Ja s'acaba pero. Demà passat ja agafem l'avió i dijous cap a les 7 del matí arribem a barcelona. En cesc diu que ja te ganes que arribe nadal"!!!! Jejejej! Una abraçada enorme i molts records i besets per tots! jo tambe vos vull molt!