diumenge, 8 de gener del 2012

Tra Vinh , a la caça dels jemers!!

Comentavem al post anterior que seria una tarda de relax i com a molt un passeig amb bici , la cosa va canviar. Sobre les 5 de la tarda vam tenir visita d'uns moxillers alemanys i uns francesos.
Tots junts amb la familia d'acollida varem preparar un sopar típic vietnamita, i les birres q no faltin, i fins ben entrada la nit vam compartir experiències.
Matinada un altre cop per posar rumb a Tra Vinh, sense deixar-nos l'esmorzar i l' última xerinola. Sobre les 8:30 ens plantem a l'estació de busos, regatajem el preu dels bitllets i pujem al guagua demoledora, on hi ha paquets i més paquets i on també som motiu d'expectació per tots.
Arribem al destí abans del previst, sorprenentment. Busquem hotel i sortim a explorar la ciutat, una de les poques que encara queden temples jemers.
Avui decidim sopar fruita típica d'aquí d'entre les quals hi ha el rambutan,durian i com no els mangos i un cop engolides només queda deixar-se caure al llit.