dimecres, 11 de gener del 2012

Phu quoc

Després de l'arribada a l'hotel i situats al bungalow davant el mar, cauen les primeres cervesetes.
L'estat és d'eufòria total i ens comencem a aclimatar amb el primer bany al golf de Tailandia.
Ja és hora de dinar, i sortim a explorar la zona a veure que trobem. Arribem fins al poble, Duong Dong, en 10 minuts i acabem menjant uns fideus d'arròs amb verdura i un nem al porxo d'una familia que ven menjar al carrer. El nen ens apropa el ventilador, en Xicu esta suant després de posar-se tota la salsa de xili picant!
Amb la panxa plena ens anem a fer un vol i arribem fins al mercat. Veient la quantitat de fruita que tenen decidim que soparem aquesta nit: una papaya i fruita del tigre. Boníssim!
Tornem cap a l'hotel per fer-nos un banyet i llavors no podem resistir-nos a un massatget a la platja. Relax total...
Bon dia!!!! Quin luxe poder-te aixecar amb el so del mar.
Avui, no tant aviat com de costum, només llevar-nos hem anat a fer un passeig per la sorra. La intenció era córrer però al final només hem caminat :-*
Desprès un banyet refrescant (l'aigua aquí no es tant calenta i les platges més fondes que a Tailandia), esmorzar i jaure una estona a la tumbona. Però de seguida ens hem cansat i sense pensar-ho gaire hem anat a llogar una moto per anar a veure els paratges més verges de la illa. Després de 6 hores i el cul quadrat, hem pogut veure la part nord. Ben entrada la tarda tornem a caseta per dutxar-nos i descansa una estona abans de sopar. Avui toca peix fresc i marisc al mercat nocturn! Tercer dia; Avui hi han poques coses a comentar, ja que tot el dia hem estat fent el gos a la beach i anavem de la tombona a l'aigua, de la l'aigua a per la birreta i ,això si, per acabar el massatget de rigor.